Är det efterfest på eran balkong?

Eftermiddagen spenderades hemma hos Mathilda med multipla koppar kaffe, mackor och filtar ute på hennes altan. Vi lyckades dessutom lära känna pluttarna som bor ovanför henne, seriöst de sötaste ungarna någonsin. Mathilda, varje gång jag kommer hem till dig så kommer du nu veta varför (he he skoja ba-ra)

Ska nog läsa lite mer "Oscar och den rosa damen" ikväll. Känns lite duktigare än att sitta här helt i onödan och ha skittråkigt, eller vad säger ni? Vill ha imorgon! Ska fika med Sophia i stan efter skolan. Hoppas på fint väder så vi kan ta mysig stadspromenix också. Kvällens planer lutar åt att släpa mig själv till Rotvik för filmkväll. Ere nice eller ere nice?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Riktigt mysigt var det, om än lite kallt! Vetu vad? Jag vill ha en cykel....

2011-04-15 @ 12:19:08
Postat av: Sandis

Jag med......

2011-04-15 @ 14:35:15
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0