En mycket särskild och speciell människa fyller år idag.



Först tänkte jag spela in när jag sjöng själv, men kände att det inte hade blivit finare på något sätt, förståru!
Felicia Hultin, nu jävlar är du 18 bast! Det är den här dagen vi har sett fram emot! Nu kan du köpa cigg, snus och folköl! Hur känns det? Men bäst av allt! Vi kan dra ut på krogen! Jävlar.. Stammisar i öltältet på peace&love, stammisar på alla härliga ölhak i sommar.
Du är så fin, men ändå så ful och du förstår precis hur jag menar. Me love you long time, vännen min. Vi har nu känt varandra i cirkus 1½ år och det känns bannemig som att vi känt varandra under en mycket längre tid! Imorgon är det fredag. Den 8e april. Hur länge har vi sett fram emot den kvällen? HUR LÄNGE? Det kommer bli grymt. Legendary. And you know it

puss på dig, snuttegull

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tack så ofantligt mycket min kära vän! Nu ska vi göra stockholm osäkert om nätterna. Woooop. Fin bild förresten. Love u!

2011-04-08 @ 11:27:25
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0