Fel på blogg.se?

Bara jag som inte kan se statistik från igår och idag? Lite knepigt att det inte fungerar.

Sittar och fryser i mitt rum och lyssnar på bra musik. Är uttråkad och rastlös. Hatar att inte ha folk som jag kan träffa. Förhoppningsvis ska jag träffa Mathilda senare ikväll, annars måste jag tvinga hit någon. Filmkväll? Bara jag som tycker det låter mysigt? Inte ensam då, men det är väl tråkigt att alla ska festa ikväll. Partyslampor. Ere fredag idag? Nepp


gamla pics, men inlägget känns så tomt utan fina bilder på mig

Kommentarer
Postat av: Niklas Söderström

Statistiken strular för mig också, känner mig så tom. Snyft.

2011-04-09 @ 18:48:33
URL: http://www.soderniklas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0