Förväntansfulla läsare?

Jag vet att ni förväntar er tusentals bilder på det jag köpt och på, ja, New York i allmänhet, men tyvärr kommer jag göra er lite besvikna. Har inte tagit så många bilder. ~100 och det är fanimig bra för att vara jag. Pappa har säkert tagit tusentals och jag har även lånat hans kamera och fotat lite under de senaste dagarna, men de kan jag inte lägga upp nu. Är alldeles för trött för att lägga upp massvis nu, men jag kan säga att det här har varit en av de grymmaste veckorna i mitt liv! Jag har spenderat alldeles för mycket pengar på kläder och annat skit, jag har säkert gått upp massvis i vikt och jag känner att kosten inte har legat på topp, tyvärr. Jävla USA och deras feta mat. Jävla USA, som jag redan saknar. Med deras snygga killar, deras snygga amerikanska och deras höga byggnader. Dit ska jag snart igen.

Sneak peek;

Den enda bilden jag tog på lägenheten vi bodde i och här ser det ju förjävligt ut.

på tal om kosten.........


<3

there u go

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag ryser när jag ser detta!

2011-04-27 @ 19:09:28
URL: http://feliciahultin.devote.se
Postat av: Mathilda

Twinkies!!!!!!!!!!!!! såna dom har i den dära filmen... zombiefilmen!! gud.. jag kommer inte ihåg vad den heter.... hur som helst, FINA bilder. Vill se fler! :D

2011-04-27 @ 23:02:02
Postat av: my

amen alltså niice

2011-04-28 @ 07:41:26
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/
Postat av: caroline

vi måste t-bax!

2011-04-28 @ 18:53:31
URL: http://csernhall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0