Goda vänner blir allt svårare att hitta.

Det har nu kommit till min vetskap att jag inte bör ta joggingturer på morgnarna. Jag som trodde att en banan och lite vatten var tillräcklig näring för att jag skulle klara av mina rundor men ack, så fel jag hade. Får väl sluta med morgonjogging, som förresten är en av de bästa grejerna som finns att göra! Jag klarade mina 4,47km men jag gick de sista 470meterna, gissar jag på. Var tvungen att örfila mig en hel del innan jag bytte från jogging till promenad. Skrek t.o.m på mig själv. Ni kan förstå att jag kände mig som värsta superidrottaren och jag är ganska glad över att det inte var några människor i närheten av mig. Hade nog fått en psykostämpel här i Strand.

Idag hade jag planer, men de planerna drog väl åt pipsvängen. Frugan är på sjukan och tar tester och jag håller tummarna för att det går bra. Eftersom det är så fint väder ute kanske man ska ta sig ut och sola lite. Börjar jobba 18 i eftermiddag och efter det blir det utgång! En kortis, en långis? Vem faán vet!


Jag är inte såhär fin efter min joggingrunda, tyvärr

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sötis, lite är bättre än inget! :) (psykon är vi redan ;););););)

2011-04-16 @ 19:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0