HEHE, kunde inte vänta så länge med att lägga ut detta!

När jag stapetserade längs drottninggatan i eftermiddags kände jag mig så förbannat jävla snygg. Synd att jag inte fixar sminkningen imorgon istället. Har dock kommit fram till att det ändå inte hade varit så förjädrans smidigt. Kom hem med mineralpuder, lösögonfransar och en skuggpensel. När jag inte är lika fattig längre ska jag köpa resten av det jag fick prövat på mig. Nämligen ett rosa-aktigt läppstift, en concealer och och en aprikosfärgad ögonskugga. Fan, och jag som tänkte att jag inte fick spendera mer än 100kr extra. BULL SHIEET! Blev cirkus 500 hehe


pospos

Kommentarer
Postat av: Niklas Söderström

SNYGG DU ÄR KVINNA!

2011-04-07 @ 18:05:06
URL: http://www.soderniklas.se
Postat av: Matti

S to the NYGGT



(vi älskar make up store, yes?)

2011-04-07 @ 21:21:03
Postat av: Sara

FETT SNYGG TRÖJA!!! VILL HA!

2011-04-10 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0