I en värld av idioter står du först i kön.

Jag försov mig, gick på två lektioner, gjorde helt okej ifrån mig, lunchade/ölade med Felicia och brände mig i solen, hade djupa samtal med henne och Adam, pluggade matematik och samhällskunskap med Stephanie, gick halvbra med tanke på mitt tillstånd, sa hejdå till Stephanie, grät en skvätt, träffade Mathilda, hade ännu fler djupa samtal med henne, var ledsen, var arg, gick hem, var arg, var ledsen, hade djupa samtal med Caroline och nu sitter jag här. Har trampat allt i ansiktet nu och tänker bara ta mig vidare härifrån. Håll en tumme för mig, will ya.


Kommentarer
Postat av: Felicia

I'm right behind you, love

2011-04-29 @ 08:02:01
URL: http://Feliciahultin.devote.se
Postat av: Mathilda

Det kommer lösa sig, du vet att det alltid gör det. <3

2011-04-29 @ 08:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0