Idag är ingen vanlig dag.

För de flesta så kanske den 4e april är en vanlig dag. För mig är det inte bara den 4e april för idag fyller en av mina vänner år. En av mina vänner som jag känner bäst, som känner mig bäst och som jag, om man bortser från en del break-ups, har känt längst av de vänner jag har kvar idag.

Mathilda Elisabeth Skoog (nu vore det ju nästan pinsamt ifall Elisabeth stavas med Z eller att Elisabeth ska vara innan Mathilda, men då ber jag dig, Mathilda, att ignorera detta felsteg av mig och ändå låta mig känna mig bra för att jag kan mellannamn och såna grejer), jag tänker inte sitta här och berätta vilken underbar person du är och allt sånt tjohejsan, för det vet du redan och jag drar bara ner min blogg i mesgropen om jag gör det. Du är fin, du är snäll, du är bra och jag är glad över att jag har dig. OCH IDAG FYLLER DU FAN I MIG 20 JÄVLA ÅR OCH DET SKA SE TILL ATT FIRAS!!!! Hoppas du besöker bolaget alldeles för tidigt idag, så att folk tror att du är alkoholist eller något, för det vore ganska kul.





Kommentarer
Postat av: Mathilda

ÅÅÅÅH PUSSSSSS!!!! <3<3<3 Tack snuttegull bästis :D



(Du stavades alldeles rätt, och det är MES, helt rätt!!!)

2011-04-04 @ 14:29:43
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0