I'll be off all night.

För att vara så snäll som jag är så ska jag idag ta en tidigare buss bara för att min vän Sophia ska få sällskap ifrån centrum. Jag har stressat som en jävel sen jag gick upp och har nu 3 minuter tillgodo innan jag måste gå till bussen. Vädret är inte lika härligt idag som det var igår. Fast jag väntar tills eftermiddagen med att vara arg på vädret eftersom det regnade igår morse men blev soligt och varmt på eftermiddagen. Kan ni fatta att våren äntligen är här? Jag kan typ inte det. Snart är det sommar. Snart går man där med bruna ben och fräknar i hela ansiktet. Måste bara se till att sola till benen lite innan shortssäsongen är dags....

Om en vecka sitter jag på planet till New York. 7 dagar. Det kan jag inte heller förstå mig på. Ska vara i USA en hel vecka. Ska shoppa tills jag stupar. Springa i Central Park tills jag spyr. Äta Ben & Jerrys i alldeles för stora mängder och prata engelska mer än svenska. Det som gör denna resa ännu roligare är att jag vet andra som ska dit samma datum som vi. Hur kul vore det inte att hänga runt med några från Stockholm i New York? HAHA, amazing. Nu måste jag gå! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0