Jag är högt över molnen.

Godmorgon! Goddag! Godkväll! Godnatt! Eller va? Trött tjej sitter och lodar på samhällskunskapen och är glad över att det bara är tjugo minuter kvar tills lektionen är slut. Går inte att vara seriös. Kan inte koncentrera mig. Efter skolan ska jag och Mathilda hem till henne och chilla i solen, förhoppningsvis, om den inte försvinner tills dess.

På lunchen idag så åkte jag, Felicia, Sophia och Adam till skogskyrkogården och hälsade på Theo. Köpte med oss lunch och tre rosor och satte oss där. Riktigt fint väder det var skönt att bara sitta där och ta det lugnt. Måste dit snart igen

Kommentarer
Postat av: m

nästa gång kanske du köper en ros till morfar...

2011-04-14 @ 15:27:08
Postat av: S

det tänker jag göra :)

2011-04-14 @ 20:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0