Jävla nästäppa och jävla halsont.

Istället för att bege mig till gymmet i hopp om att klara av träningen så skiter jag i det, hoppas på att jag blir frisk snart och funderar på ifall jag ska ta mig en långpromenad till centrum och ta bussen därifrån istället för hemifrån. Vad säger ni? Är jag smart eller är jag smart? Älskar att bo på landet. Ni som bor i Tyresö förrstår. Hade jag bott typ i Masten hade det inte varit nice då jag skulle varit tvungen att gå till norra sköndal ifall jag ville gå en längre bit till bussen. För vem går åt andra hållet liksom?

Plugg eller frukost först? Vad tror ni själva? HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Mattson

Hahahahahaha gå till norra... fyfan...

2011-04-05 @ 13:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0