Lite kort och tråkig update.

Jag orkar inte blogga och har varit upptagen med annat hela eftermiddagen och kvällen. Kom hem lite senare än beräknat och möttes av farmor och farfar sittandes i köket - alldeles för längesedan man träffade dem, så det blev lite catch-up. Hela kvällen har jag, pappa, Lena, Carro och Måns suttit i köket och pratat om allt möjligt. Älskar våra middagar då vi kan sitta i timmar och prata.

Imorgon bitti ska jag upp och gymma innan vi drar till IKEA och köper grejer. För ja juste, jag sitter i mitt nya rum nu! Det är jävligt tråkigt och tomt, men det är därför väl passande att vi åker till Ikea imorgon då. Jävlar vad det ska införskaffas fina grejer! Hihi

Lovar att vara bättre på att blogga nästa vecka. Pussssssss

Kommentarer
Postat av: mathilda

Härligt att det nya rummet är klart!!! :D

2011-04-04 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0