Mjukhånglar lite med livet.

Känns som att jag käkat sandpapper hela dagen eller något. Förbannade hals. Har knarkat halstabletter och druckit så många koppar te att jag varit tvungen att kissa varannan timma idag. Är dessutom fattig nu eftersom jag köpt det på espresso house/jagvetintevad. Rumpa, säger jag, till alla dyra kaféer i stan. Varför kan det inte vara billigt? Vi snackar om varmt vatten, en tepåse och en skvätt mjölk liksom. What's the point med att det ska vara så dyrt?

Har även varit väldigt social och trevlig mot främmande människor. Tjejen på pressbyrån som jag pratade med om halstabletter, tjejen på H&M som hade grymt snyggt nagellack och någon annan på Makeup Store. Min pappas kommentar till detta var "Ja, men, du är ju lite för social av dig ibland. Det vet vi alla." Jaha? Det är väl ändå positivt? Härmed säger jag att det är det! Score

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0