Money makes the world go round.

Lyssnar in mig lite på Strokes och kom hem för inte alls så längesedan. Borde plugga pedled men jag orkar inte det just nu. Caroline vill till Öringe och köpa frukt och mjölk. Jag känner mig taggad till att följa med. Bara hon inte ångrar sig.

Idag har varit en bra dag. Hade PA-dag med treorna och sånt skit i två timmar, lunchade sedan med Emma för att därefter råplugga pedagogiskt ledarskap. Det gick sådär-bra tills Björn drog därifrån och vi verkligen köttade i 1½ timma. Bäst för er att ni är stolta över mig! När vi var klara med det var jag rastlös och ville absolut inte åka hem så jag ringde My. Min kära vän som egentligen bara är lat och jobbig, men som jag gillar att umgås med ibland. Blev bussresa hem till henne där vi kikade i kokböcker och lagade världsgod laxpasta som resulterade i att vi fick världens matkoma - NICE!


mmmmm..

Kommentarer
Postat av: my

haha förstår inte alls vad du menar... hehehe

2011-04-12 @ 23:04:07
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/
Postat av: Mathilda

nomnomnom! duktig pluggis :D

2011-04-13 @ 07:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0