Snacka om i-landsproblem, egentligen.




Under de senaste veckorna då jag suttit på bussen har jag varit med om samma jävla grej, nämligen följande; Har klivit på en buss som blivit i princip full. Jag brukar alltid sitta med väskan på sätet bredvid mig, men tar givetvis bort den om det blir fullt på bussen/någon vill sätta sig. Varje gång jag ser att det kommer på jättemycket folk tänker jag "Ja men fan, jag tar bort väskan då" och så gör jag det. Ser till att jag inte sitter helt utspydd över hela parsätet så att någon kan sätta sig bredvid mig. Men det är just då, när jag har varit snäll och tagit bort väskan från sätet bredvid mig, som just ingen i helvetet ska sätta sig bredvid mig. Står det nåt i min panna? Är det så att jag är så vidrig att folk inte vill sätta sig bredvid mig? Det har hänt jättemånga gånger de senaste veckorna och jag börjar fan undra. Senast idag. Snart kommer jag sluta ta bort väskan så får folk skita i att sätta sig bredvid mig, då.

 


Kommentarer
Postat av: Sophia

jag har varit med om PRECIS samma grej. FETT IRRITERANDE

2011-04-04 @ 08:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0