Snart finns det inga tårar kvar.

Är inne på (typ) min femtonde flaska vatten idag och känner att det inte riktigt har hjälpt någonting. Låg i sängen för ett tag sedan men det blev bara jobbigt eftersom jag höll på att somna hela tiden. Jag får inte sova. Somnar jag nu kommer jag inte kunna sova i natt och sover jag ingenting i natt kommer jag vara död på jobbet imorgon.

Om ett tag kommer Mathilda hit. Blir typ filmkväll. Håller på att ladda systemisen och ska försöka hinna ta mig ut på en promenad innan det blir mörkt ute. Vi får se!


fan vad jag kör på cambilder idag. sori

Kommentarer
Postat av: fellan

du är så jävla smokin hot, bara så du vet

2011-04-09 @ 21:03:00
Postat av: Sandis

man blir som man umgås, har jag hört

2011-04-10 @ 18:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0