Snart så flyger du bland stjärnor.

Nu har jag äntligen packat upp alla kläder jag köpt och det är nu jag inser att det faktiskt var en hel del. Har också insett att jag inte orkar ta kort på alltihopa så därför känner jag att jag, som älskar att ta webbkamerabilder, kan lägga upp bilder på kläderna när jag har på mig dem. Vad säger ni? Bra? Bra!

Inte alls taggad på skola imorgon. Taggad på att träffa mina underbara friends däremot. Ikväll ska jag hem till Mathilda och chillerilla med henne. Om några minutas faktiskt, så jag hinner inte skriva mer! Puss puss puuuusss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jättemysigt att du orkade ta dig hit, och SUPERTACK för vasen och blommorna. Nu är mitt hem (nästan) komplett! <3

2011-04-27 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0