There's something you should know.

Helt amazing att det är åtta plusgrader utomhus och att jag inte frös när jag gick från bussen. Heter det frös eller fryste? Rös eller ryste? Mös eller myste? Myste vet jag, ryste vet jag, men fryste låter efterblivet? Blir det frös då eller är det bara jag som tycker att det låter konstigt att säga fryste? Då tänker jag mer att jag i så fall inte "fryste till is" när jag gick hem från bussen.

Trevlig visit i stan med te, efterblivenhet(är det ett ord?) och himym. Imorgon börjar jag 11.30 så jag har egentligen ingen brådska men känner att jag bör ta igen lite sömn. Vad skall jag göra efter skolan imorgon? Borde: Plugga. Hoppas på: att göra samma sak som ikväll. Godnatt på er då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0