Goodnight my friends.

Ikväll sprang jag från Globen till Gullmars. I snabb takt i hopp om att hinna med bussen. Klockan var 43 när jag lämnade jobbet. Bussen gick 50. Det tar typ fem minuter att gå. Ni som känner mig vet att jag är en tidspessimist, ni andra - nu vet ni det. Jag sprang till bussen på cirkus två minuter. Jag kom dit i tid och lökade sönder på bussen. Det positiva med det hela var att jag fick lite träning! Har ju lite ont i halsen nu så att dra till gymmet och kötta galet är inget alternativ för mig tyvärr. Afrodans blir det förhoppningsvis imorgon! Och medarbetarsamtal på jobbet. Är lite nervös, även fast jag troligtvis inte behöver vara det. Någon som håller en tumme för mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0