What you waiting for?

Har sprungit runt naken i huset ett tag nu. Ifall jag hade haft manliga läsare hade det väl varit ganska nice information för dem. Hade jag haft grannar som var hemma hade det väl varit ganska nice för dem med. Om jag får snuskiga blickar vid busshållplatsen vet jag varför alltså!

Har dammsugit rummet, flyttat över mina kläder till garderoben och tagit bort min klädställning. Den var riktigt nice och det var snyggt att ha den i mitt rum, men jag vill ha plats för världens fetaste hylla och den kommer det inte finnas rum för om jag inte gör på detta viset. Har varit stambesökare på IKEAs hemsida en timme framåt nu. Har även hunnit med lite plugg. Hur stolta är ni över mig på en skala mellan 1 o 10? Säg 12.


vet att ni hoppades på nakenbilder men tyvärr! nu ska jag äta lunch, sminka mig o dra till jåbet

Kommentarer
Postat av: Mathilda

210!!! Fin du äääär! :)

2011-04-05 @ 13:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0