You always have something to say.

För första gången i hela mitt liv slutade jag i tid. T.o.m tidigare. Får hålla tummarna för att jag kommer hem lika tidigt imorgon!

Imorgon blir det träning och massvis med införskaffande inför fredag! Jättejobbigt, men sådant som måste göras. Gymmet öppnar 7 och ifall min hals inte dödar mig när jag vaknar så ska jag bannemig vara där vid halv nio-tiden. Hatar att ha mycket att göra. Ärenden. Plugg. Äckelskitallt. Kanske kan fördela det lite? Kanske. Fan vad jag pratar om ointressanta grejer, men jag skriver med mig själv och det är väl bättre att jag skriver ner alltihopa istället för att jag skulle sitta här och prata högt. Snacka om basket case.



känner att jag är lite kär i den svartvita funktionen på webbkameran just nu
bilderna togs imorse och ja, basket case kanske jag redan är he he

Kommentarer
Postat av: mathilda

Söt!!!!!!

2011-04-05 @ 13:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0