Det kan va så förfärligt, det kan va så bra.

Idag har varit en sån där produktiv dag då jag hunnit med en hel del, även fast det känts som att jag faktiskt bara suttit och latat mig framför datorn med en hel del tillfredsställande musik för mina öron. Har alltså hunnit med lite både och. Har städat, tvättat och diskat. Inte för att städandet har blivit hundraprocentigt men nu ser man i alla fall att jag har ett golv och nu slipper jag komma in hit instälpandes(det är inte ett ord, jag vet) mitt i natten och snubbla över min väska som är fylld med alltför mycket kläder.

Systra mi är på väg hem (snart hoppas jag) med mat som skall tillagas innan vi beger oss mot stan för att fira Jonas som fyllde 18 barre igår. Outfit är utvald och resten låter jag kvällen och mitt mood att bestämma.

FÖRRESTEN! Longen firrade bilder från förra helgen när vi var på någon form av krök hos hennes kusin. Tänkte att jag... skulle sno lite bilder utav henne..



i en stuga mitt ute i skogen, it was le good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0