Godnatt!

När jag kom hem från jobbet fick jag världens ryck och började storstäda mitt rum. Slänga massa skit, plocka undan onödiga grejer, dammsuga (som jag förövrigt inte lyckats med sen sommarlovet började...) Det var så att vi drog till IKEA idag. Jag, Carro, pappa och Lena. Införskaffade en hel del grejer. Bland annat en fåtölj (ÄNTLIGEN!) och en hylla (storage space - YEEES!) och jag känner äntligen att mitt rum är på väg till någonting snyggare än ett sådant som ser ut att höra hemma på någon psykanstalt någonstans i världen. Det fattas fortfarande en del grejer, men detta är en riktigt bra början. Kommer införskaffa mig en myshörna, så kommer få ett hum om hur Jennie Larsson har det i sin lilla sådan.

Imorgon bitti börjar jag jobba klockan 9.00 och efter det ska jag träffa Jonas. Känner att det kanske är dags för mig att hoppa i säng? Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0