Liten onödig update bara..

Jag har inte riktigt hunnit med bloggen då jag suttit hemma och varit upptagen med att inte göra ett skit. Förstår ni? Jag har försökt påbörja röjning av mitt rum varje dag men har varje gång känt att jag inte riktigt orkar med det. Igår natt bestämde jag mig för att jag skulle börja med det idag men idag känner jag mig inte riktigt taggad till att göra det. Resväskan ligger på golvet, halvfylld med Rhodosgrejer/grejer som jag slängt ner där när jag inte riktigt orkat plocka undan det. Jag tror aldrig att mitt rum har varit såhär stökigt. Egentligen är det inte stökigt om man jämför med Felicias rum 24/7(förlåt älskling) men för mig är detta katastrof. Ändå blir jag inte tillräckligt övertalad av denna svinstia(jag menar inte att det luktar äckligt men, ni fattar)

Ikväll ska jag träffa min underbara bästa vän för att planera lite inför det som komma skall i veckan och lite framöver. På lördag firar vi min bonusmamma som fyller 50 imorgon och då ställs det till med stort partaj uppe på landet. Ser verkligen fram emot det då jag inte varit däruppe sedan våren 2010. Jag som varit så upptagen med jobb. Förstår inte hur jag kunnat låta det gå såhär långt tid. Nu ska jag kolla på film. Toodles!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad menar du nu? Mitt rum? Stökigt???

2011-08-02 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0