Ta mig till havet och gör mig till kung.

Fick världens infall och kände att jag ville ut med en båt eller något. Jag vill bada. Plaska runt som en liten unge i vattnet. Turen är den att vi ska till landet snart och att vi har egen strand där uppe. Ifall sjön är så mysig eller inte behöver vi inte diskutera. Den fungerar!

Min dag är helt och hållet planerad. Nu ska jag och Caroline åka till centrum för att jag ska införskaffa en del viktiga saker och för att vi ska odla lite anlag för hudcancer. Efter detta blir det mys på icke bestämd plats med frukt, glass eller liknande. Visst vore det gott med vattenmelon? Vattnas i munnen när jag tänker på det... Nu ska jag bara orka ta mig upp ur sängen för andra gången idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0