We'll get the other guys.

Med träningskläderna framplockade och Death Proof-listan igång så taggar jag till inför träning. Senaste gången var i maj någon gång, skulle jag gissa på. Förstår ni hur jävla glad jag är just nu? Jag som tjatat, nästan gråtit över att jag vill börja träna igen. Halsen krånglar lite och hostan har inte riktigt släppt än, men det går inte mot det bättre utan den håller bara i sig, så jag valde att strunta i det. Blir jag sjuk igen ska jag se till att skaffa mig antibiotika. That's almost a promise.

Vad finns det att klaga över? Jo! Jag stänger på jobbet typ varje dag känns det som, även fast jag inte gör det. Tre ggr den här veckan, två ggr första veckan i september. Och på tal om jobb så ska det skrivas ut minst 40 cv:n idag. Imorgon ska jag ut på jakt. Tro mig.

Kommentarer
Postat av: Linda

Känner igen mig i dig..idag ska det ut på första träningspasset, men halsen och hostan är inte över..tror vi att den någonsin kommer att försvinna?

2011-08-15 @ 16:30:02
URL: http://livetsommajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0