When two worlds collide.

Igår skrev min far ut 50 exemplar av mitt cv. Ni kanske förstår att jag ska bege mig ut på en jobbsökarrunda? Både idag och någon annan dag den här veckan. Jag lägger beslag på alla matbutiker så om akta er. Kanske posten? Finns det någon posten i stan? Tomteboda? Eller vad heter det? Kanske inte i stan, men i närheten i alla fall. Borde kolla upp vad jag har att välja bland. Önskar att jag hade körkort. Det hade gjort det lite lättare tror jag. SF? Maybe? Får prata med min bror också kanske.

Bara jag som fått en liten crush i Adele btw? Nu snackar vi inte bara 'Someone like you' och 'Rolling in the deep'? Hennes röst är fan amazing. Tror jag hämtar ner hennes album as we speak. Är det några som följer mig förresten? Jag håller inte koll. Kul att ni som kikar in här faktiskt gör det i alla fall. Go strong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0