Åh, vad världen är liten ändå.

Klockan börjar närma sig dagsattdratilljobbet och jag är inte taggad. Jag var det för inte alls längesedan men drabbades av världens jäkla magkramp och får lust att spy på allt och alla. Har i alla fall haft underhållning under tiden då jag och Felicia har pluggat historia. Några efterblivna ettor har suttit och snackat om alldeles för sjuka grejer. Var jag också så töntig som de är nu? Jag vet att jag är cool nu, men inte vet jag hur jag var för ett år sedan LIKSOM. Sa jag "bärtz" istället för "öl"? Nej, det gjorde jag inte. Jag var nog cool redan på den tiden, vänner små.

Känns som att någon har grävt sig in i min mage. På riktigt. Vill spy på något eller någon. Frivillig? Vi hörs ikväll! Herrårååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0