Alla ser likadana ut.

Jag kom nyligen hem från gymmet. Eller, från solariet, om jag ska tänka så. Hansson lät mig dra hem innan lunchen för att jag varit så duktig med samhällearbetet. Det var bara för mig att ta mitt pick och pack, dra till 7leven, köpa på mig lite grejs, dra till gymmet, springa 4km, gymma 15min, dra till solariet, sola 12 min, dra till bussen, åka hem, äta världens skrovmål, sätta mig här. Jäklar, vad jag har hunnit med grejer! Ska alldeles strax ta en dusch, sen får jag se ifall jag hinner med lite happytime med Mathilda och Linnea i centrum innan jag måste åka till jobbet och köra i 1½timma. Hur nice är inte det?

Har jag nämnt det för er? Att jag älskar att träna? Jag hatar att springa, men idag gjorde jag det ändå. Efter att jag slutat med en hel del ohälsosamma onyttigheter så känner jag att allting går så jävla mycket bättre nu. Det går bra nu, kompis. Ja, det går fan bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0