Åt helvete med himlen.

Imorgon ska jag och några brudar ut och göra Stockholm osäkert. Haha, hur töntigt låter inte det? Var bara tvungen så döm mig inte. Lyssnar på Melissa Horn och ska, efter detta inlägg, gå och lägga mig. Är inte så jättetrött, men försöker hålla samma tid som jag har gjort varje dag den här veckan - innan 23.00. Är ni stolta över mig? I know I am. Något annat som händer imorgon är ögonkliniken. Eller händer och händer... jag ska dit! Kolla upp mitt canceröga. Nej, nu ska jag inte skämta om sånt, men för någon månad sedan så var jag på vårdcentralen och kollade upp en grej i mitt öga, blev remissad till sös, som remissade vidare mig till das ögonklinik. Wish me luck!

Btw, läste i DN att Måns Zelmerlöw tar över Anders på allsången - är detta ett skämt? Är det nu jag skjuter mig själv i huvudet medans jag kör världens mest galna skratt? Nästan, för detta är sinnessjukt. Låt Allsången vara. Låt inte massa fjortispojkar springa här och ta över.


seriöst nu - han ser ut att vara 16 bast

Kommentarer
Postat av: Niklas Söderström

EEY! DISSA INTE MZ!

2011-02-24 @ 23:30:02
URL: http://www.soderniklas.se
Postat av: S

Jo.

2011-02-25 @ 07:50:55
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0