Åt helvete.

Min kropp verkar inte gilla att jag tränar. Inte ens tränar jag ofta, men ändå ska den säga ifrån. Mådde åt helvete inatt av någon anledning. Vaknade vid tre och kunde inte somna om förrän fyra. När jag gick upp imorse trodde jag att jag skulle dö. Kände mig inte så jättepigg men tänkte att jag bannemig skulle ta mig till gymmet ändå. Tryckte i mig en banan och begav mig! När jag väl sprang orkade jag inte springa längre än 2.5km och därefter satt jag på toan ett tag, trodde att jag skulle svimma eller göra något annat hemskt. Gymmade därefter i 25 minuter och nu är jag hemma. Segare har jag aldrig känt mig förr och jag orkar knappt göra någonting. Ska vara i skolan halv ett för att möta Marisa och plugga men det lär nog bli lite senare. Engelskan börjar ändå inte förrän 14.15 så jag har gott om tid.

Köpte tröjan btw. Bild på den (med mig) kommer upp senare idag, förhopnningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0