Att bada är det nya svarta.

Bara jag som lagt märke till att alla badar nuförtiden? Inte för att jag menar att man inte badade förut, men vad hände med att duscha? Visst, att bada är skönt, men att ligga i badet hundrafemtio år, FLERA gånger i veckan? Nya trenden 2011? Kanske ska ta mig ett dopp snart? Och nu menar jag inte att folk badar ute i sjön eller så, det vore ju förjävligt. Jag snackar badkar, mina vänner. Synd att vi bara har duschar hemma hos mamma. Fan vad synd. Då kan jag inte bada. Är jag ledsen? Inte det minsta.

Bara jag som tycker det känns lite gay när killar berättar att de badar i badkar? Får bara lite halvsjuka bilder i huvudet. No offense till er gays därute, jag har ingenting emot er.


Fast ifs, ifall jag hade haft ett badkar som såg ut såhär hade jag inte bangat en sekund. Så ni som har såna - ta inte åt er av detta inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0