Change of plans.

That is right, my friends. Min date, Mathilda Skoog, var tvungen att jobba över ikväll. Fan, tänker jag, men inser sedan att jag är glad över att ha så patetiska och ensamma vänner. Eller att jag i alla fall har några kvar. Min granne, även kallad Sofia Eriksson, är en sån där ensam jävel. Hon och jag har bestämt oss för att hyra film, käka choklad och leva livet. Mycket bättre än att sitta hemma alldeles ensam och dö. Mycket bättre än att tycka synd om sig själv. Mycket bättre än att plugga.

Middag med frugan blir senare i veckan har vi bestämt och imorgon ska jag dra till gymmet innan skolan. Livet går fan åt rätt riktning nu! Saknas bara en viktig liten filur.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och vem är den filluren då? ((;

2011-02-14 @ 17:47:05
Postat av: Mathilda

den där anonyma skribenten blir mer och mer intressant!



Återigen, EXTREMT ledsen över vad som hände. Död åt ICA (nej jag skojade.. ica 4 life <3) men du fattar. puss pårej

2011-02-15 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0