Dejten gick ganska bra ändå.

Godafton! Godkväll! Godnatt! Kom precis hem från Fialotta. Har kollat på 'Fishtank' och började kolla en annan film men insåg sedan att det var total waste. För trötta, helt enkelt! Vet inte riktigt varför jag sitter här men datorn var igång när jag kom hem, vilket lockade. Ska upp tidigt imorgon för att dra mig till gymmet, senare blir det en hemsväng --> skola --> jobb. Ganska OK dag ändå! Under de senaste dagarna har jag insett att jag saknar en person jättemycket and it is starting to get jävligt irriterande.

Idag hade vi engelska. Jag hade inte gjort en uppgift som vi skulle gjort under tiden då vi satt hemma och lökade i fredags, så fick göra den på lektionen istället. Välja 7 ord från en lista och skriva en kort historia. Jag önskar att jag kunde tagit med mig en kopia hem för det var nog den sämsta jag någonsin skrivit i hela mitt liv. Orden jag hade att välja bland var de sämsta i världen och jag gjorde detta på 15 minuter -- inte så genomtänkt. Ifall jag får tillbaks den ska jag försöka komma ihåg att låta er läsa den!

Jaja, nanna nu. Sov så gott, vänner små! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0