Den här stan kan få mig så låg.

Fick hem en katalog om högskolestudier, cambridgeexamen, volontärresor och allt sånt. Som det ser ut nu så har jag bestämt mig för minst ett sabbatsår efter gymnasiet. Att jag då ska jobba som en galning ett bra tag och samla ihop pengar, kirra en cambridgeexamen, plugga upp skit och lite annat för att sedan åka som volontär till Afrika. Har kollat priser och så och visst, det kostar en del, men det vore fan värt det. Fatta vilken upplevelse! Jag är riktigt taggad på att ta studenten så jag kan fortsätta med alltihopa. Sjukt hög intagningsgräns på juristprogrammet, vilket betyder att jag måste satsa ännu mer i skolan. Jag är sjukt taggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0