Du är (så jävla) värd att dö för.

Till en mycket god vän.




Du och jag pratar om att vi aldrig lyckas ta fina bilder på oss tillsammans och ja, det har vi rätt i. Jag hittade några, men väldigt få, och de resterande bilderna var bara katastrofala. Den första och sista är ett exempel, det är inte så att jag känner att det är fina bilder på oss direkt, men de avspeglar precis hur fina vi är på insidan.

Du känner mig som ingen annan och du vet i princip allt om mig. Med dig är jag trygg och utan dig är jag ingenting. Utan dig inget mig - må vara en klyscha, men sann är den.


Du är min hjälte för du vågar vara rak
Du är min hjälte för du är precis så svag som jag
och hjälp mig jag behöver dig igen igen igen


Kommentarer
Postat av: Felicia

Och jag älskar dig

2011-02-26 @ 21:34:34
URL: http://feliciahultin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0