Du har poesi i dina sår.

Vad gör man när man är uttråkad? Sitter hemma i Tyresö. Hos pappa. Lyssnar på Winnerbäck och nördar runt på nätet. Jag orkar egentligen inte göra någonting annat. Om jag hade haft min egna dator med mig så hade jag kunnat ta fula bilder, glutta på greys och göra annat onödigt. Vill sova, men klockan är inte ens nio? Caroline kommer hem om typ en timme, då ska jag berätta massa skit för henne. När vi bor utan varandra i två veckor så finns det mycket juicy att prata om när vi ses.

Jag vill ha sommar. Jag vill ha Peace & love, Rhodos, Hälsingland, massvis med jobb (=massvis med pengar). Jag vill ha värme, hetta, sol, fräknar, bad. Gimme, gimme, gimme



hur nice?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0