För en tid som bara går och aldrig kommer igen.

Bara jag som älskar Lars Winnerbäck? Håll med om att min vän är sick in the head som inte tycker om honom. Fan vad jag pratar om musik. Fan vad jag pratar om vad jag lyssnar på och fan vad det oftast är Håkan Hellström eller Lars Winnerbäck, men vad ska jag göra åt saken? Jag är kär i min musiksmak. Jag är kär i mina spellistor. Om ett tag ska jag börja fila lite på en jättebra sommarlista. The greatest, så att säga!

Julia, en vän från jobbet, ringde för inte alls längesedan och frågade om jag ville byta pass med henne. Jobbar nu 11-15.45 på söndag istället för 14.45-16.00. Lite längre pass? Lite mer pengar? Yes? Är det värt? Kanske inte, kanske lite, kanske.


puss

Kommentarer
Postat av: My

åhhh jag älskar också

2011-02-11 @ 00:15:28
URL: http://mydustlandfairytale.blogg.se/
Postat av: M

SLICK in the head kan jag vara! :D



Sommarlistan kommer att bli epic. Puss pårej

2011-02-11 @ 06:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0