Hela kärrtorp ser ut som en banan.

Fråga mig inte om rubriken till det här inlägget.

Huvudvärk är vad som har drabbat mig denna torsdagkväll. Pratade nyss med lilla My i telefon som hade gjort bort sig lite halvt efter jobbet. Kunde inte göra annat än att skratta åt henne. Hon har tydligen planer för oss imorgon. Planer som involverar mig, henne och sushimakeande. Jag är lite nervös med tanke på att jag inte är värsta creative girl i köket, lite, men inte så värst. Det lär bli en intressant kväll! Och lite film på det också. Hyra hyra massa massa film film. Kanske blir lite cry-mode hemma hos henne?

Har fixat mig en fullspäckad helg! På lördagen, efter jobbet, ska jag träffa Mathilda. Min madre blev lite ledsen när jag berättade att jag inte kommer komma hem förrän på söndag. Vad är det med föräldrar och att bli ledsna när de ändå har träffat en varje dag under alla vardagarna samma vecka? It is le crazy.

Så, greys nu eller? yes fucking sir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0