Hemma, aaaaaaaaaah!

Ni som förstod att rubriken är snodd ifrån Hemma-reklamen äger. Ni andra som bara läste det som att jag påpekade att det var sjukt skönt att vara hemma, ni är inte bra alls. Visst är det skönt att vara hemma, but that was not my point! Ni kanske undrar vad fan jag gör hemma egentligen och mitt svar på den frågan är att det blev ändring i mina planer. Skulle egentligen träffat Mathilda men vi kom överens om att vi ska ses imorgon istället. Jag klagar inte! (Inte för att jag inte ville ses, utan mer för att jag har saknat min säng<3)

Sitter i skrivande stund och dricker smoothie. Min middag blev en cheeseburgare för cirkus 2 timmar sedan och jag känner att en smoothie på detta gör allt magnifikt! Ska glutta Greys hela kvällen, kanske övergå till en film senare, men vad vet jag egentligen. Fredagkvällen hemma hos My blev riktigt mysig. Dålig skräckis, grönsaker & dipp och massa annat gjorde början på helgen till den bästa. Vet inte riktigt ifall det finns nå härliga bilder, men om det kommer några snor jag dem från My, that's a promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0