Hungern smyger sig på ganska rejält.

Jag var och tränade med Mathilda mellan 15.20-16.30-tiden och har nu ätit två bananer och ett äpple sen jag kom hem. Kände att jag ville "spara" mig tills middagen var klar. Rostbiff och rotfruktsgratäng. Är det bara jag som dreglar när jag läser det? Hör tallrikar ställas fram, tror jag. Eller så inbillar jag mig.

Ser i syne, det fungerar ju bra att säga. Men när man hör saker som egentligen inte existerar - vad säger man då? Hör i höre? Det är vad jag brukar säga i alla fall och VARJE gång jag gör det så får jag konstiga blickar eller andra reaktioner som skratt i nyllet. Vad ska man annars vräka ur sig? Jag vet att denna fråga egentligen hör hemma i googles sökfält eller på flashback.se men jag kände för att skriva lite bara.

Har smörjt in armarna med kroppsolja i hopp om att bli lika len som en barnrumpa. Längtar tills Mathilda skaffar egen apartment så vi kan ha våra efterlängtade Sex and the City-kvällar med ost, kex och vin.

Kommentarer
Postat av: Mesen

De kvällarna kommer att bli legendariska!

2011-02-19 @ 20:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0