I guess I changed my mind.

Hey friends! Jag är på bra humör igen. "THANK GOD!", eller hur? För hur ni hade klarat er utan mig och mina inlägg, det är en bra jäkla fråga som jag helst inte vill ha svar på. Ska försöka att inte vara otrevlig igen. Hur bra tror ni att det kommer gå? HAHAHA. Precis.

Sex timmar senare och jag sitter här med Killers på mysvänlig volym och taggar till inför imorgon. Jobba 11.45-22.00 och innan det ska jag springa förbi Monki och införskaffa mina toppar. På tisdag ska jag gymma och klippa mig. Är jag ganska taggad? Mhm, yes sir!

Förresten. Tre personer från min skola var på mitt jobb idag. Vilka tjockisar det går på Värmdö Gymnasium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0