I'm in love with this poet.

Jag vaknar och möts av ännu mer snö. Kommer vi bli insnöade i år kanske? Egentligen skulle jag iväg och träna, jag vet. Men jag hade ont i halsen när jag vaknade och kände att jag därför kunde strunta i träningen idag. Imorgon ska jag köra konditionstest på idrotten och gå på afrodans, så då ska jag försöka bränna bort det jag åt med Fia igår (haha)

Caroline stannar hemma idag, tror jag. Hon mådde asdåligt igår, så jag ska försöka få henne på bättre humör. Film? Victoria´s secret? I don't know. Hon ligger och sover inne hos sig nu. Jag joinade henne i typ en timme, vilket var hur skönt som helst. Om några timmar ska jag nog röra mig mot skolan och möta Felicia. Plugga lite. Sen jobba lite. Fan vad kul. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0