I'm on the pursuit of happiness.

Igår kväll tänkte jag såhär -"Om de drar ganska tidigt så kan jag ändå gå och lägga mig." Ganska tidigt blev till klockan 2.30 och istället för att jag och Carro skulle sova så låg vi i sängen och snackade i ~30 minuter. När jag precis känner hur jag börjar snarka mig mot ungefärliga 6 timmars sömn hör (och känner) jag hur mobilen vibrerar. "Vaihelvete?" Ja jag ska väl tacka Patrik för hans 432 fyllesamtal i natt då han var så full som man tror att en person egentligen inte kan vara.

Jag hoppades på att butikerna i centrum skulle öppna 10 så jag skulle kunnat köpa min tröja innan jobbet. Jag hade fel. 11 på söndagar och jag börjar jobba då. Stänger 17. Bara att ruscha dit efter jobbet? Hoppas jag hinner.

Ser fram emot den här veckan lite. Sista veckan innan sportlovet. Ganska mycket jobb, inte så helvetiskt mycket plugg, fika med Jonas och så ska jag försöka klämma in alldeles för mycket träning. Lite Felicia bör nog också få plats. Den där jävla bruden har ju gått i ide med sin pojkvän. Oh yes girl, you have.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Nooooo I have not :((((

2011-02-20 @ 11:04:24
URL: http://feliciahultin.devote.se
Postat av: S

Jo. Din lilla lovertoffelgirl. Puss på dig

2011-02-20 @ 18:00:42
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0