Internetskit.

Ända sedan jag kom hem vid 20-tiden så har jag försökt lista ut vad jag ska berätta om för er. Jag har ingenting intressant att berätta alls faktiskt. Sitter och smaskar äpple, försöker vara försiktig med mina nymålade naglar och planerar lite med några friends på msn.

Msn - bara jag som tycker att det börjar försvinna från ens intresselista? Nej men seriöst. Jag brukar sällan vara inne längre och de gånger då jag är det så loggar jag in för att någon tvingar mig (host Mathilda host). Facebook är communityn som har tagit över med alla nya designer, nya grejer som man kan göra och allt sånt. Msn har och kommer alltid vara same old same old. Jag minns när man satt och spelade röj-flaggor hela nätterna med random kompisar, bara för att det just då faktiskt var så kul. Vad händer nu? Man chattar med folk på facebook och stör sig över att chattfunktionen hänger sig hela tiden? De ändrar hemsidans design hela tiden men de lyckas aldrig fixa det där jäkla chatthelvetet.


jag saknar denna simpla design från 2007 (google is my friend)

Kommentarer
Postat av: Matti (ej stalker)

Izz nice. msn <3<3<3<33

2011-02-17 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0