It's been a long time since I had some fun.

Sprang 6km idag och det känns förjävla bra. Tränade lite armar/bröst, men inte alls länge. Mathilda och jag hade inte tänkt tanken att kolla öppettider utan vi körde bara på, men vi hann!

Ska alldeles strax hoppa in i duschen, dö och dö lite mer. Ikväll blir det mörk choklad och supermys framför tv:n. Alldeles ensam? Ja, men det kommer bli så skönt. Fever Pitch, någon som sett den? Låter bekant och handlingen verkar lite cheesy, men jag ger den en chans! Imorgon jobbar jag. 12-16, innan det ska jag svänga förbi H&M och köpa en jättefin stickad tröja som jag hittade där tidigare. Egentligen så har jag varken pengar eller tid, men jag tänker försöka övertala mamma. H&M är billigt och bra!

Köpte väggfärg till rummet idag. Funderar på en riktigt mörkröd fondvägg, men Carro tror att det kommer bli för mörkt i mitt rum. De resterande väggarna ska vara crémevita och jag hoppas på att vi äntligen sätter igång och fixar till rummen! Jag har stora planer... hihi


Färgen går lite mot lila/brunt. Svårt att fixa till i paint menneeeAA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0