Jag är uttråkad - därav för mycket uppdatering. Negativt?

Glömde berätta att jag glömde mobilen hemma idag. Hur fan lyckades jag glömma min mobil?!?! Händer alltid mig. Alltid! Klarade nästan inte av skoldagen. När jag kom hem hade jag två missade samtal och fyra meddelanden. Det gjorde mig ganska glad. Jag? Populär? Vad menar du? Anledningen till att jag kallar mig poppis är för att jag trodde att jag skulle ha två missade samtal eller så och att de skulle varit ifrån mamma. Nu var det två missade samtal ifrån Stampe Larsson och ett av meddelandena var ifrån mamma.

Jag vet att ni bryr er, så håll käften. Puss

Kommentarer
Postat av: M&M

Jag är alex

2011-02-23 @ 20:59:10
Postat av: S

Är det meningen att det ska säga mig något? :(

2011-02-23 @ 21:03:22
URL: http://sandiswallis.blogg.se/
Postat av: M&M

Troligtvis ja! eftersom det är svaret på din fråga. Sofia

2011-02-24 @ 10:25:38
Postat av: S

ja men okej, och vem är alex då?

2011-02-24 @ 13:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0