Jag dansar aldrig nykter någonstans.

Rubriken stämmer inte in alls, för att dansa... det är kul!

Magnus Uggla. Varför är folk så emot honom och hans musik? Jag minns när jag var 4-5 bast, då mamma precis hade köpt hans skiva till mig. Vi bodde kvar i Skarpnäck då. Jag kunde aldrig sluta lyssna på bl.a. "Kung för en dag", så jag sprang runt och dansade till den, skrek och försökte låtsas om att jag kunde texten utantill, vilket jag absolut inte gjorde egentligen.

Ni som känner mig, ni som någon gång kommer vilja köpa något till mig, men inte riktigt har någon aning om vad det kan vara - Magnus Uggla-biljetter uppskattas ÖVER ALLT ANNAT. Nu vet ni det.


Kommentarer
Postat av: Mmm

Du är precis som jag. Vill träffa dig igen. :(:(

2011-02-17 @ 03:03:21
Postat av: S

Jaså? Träffa mig då

2011-02-17 @ 08:15:25
URL: http://sandiswallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0