Jag kan inte fånga dig för jag vet att hela stan vill ha dig.

Idag när jag väntade på att folk skulle släppa in på Friskis för att sätta igång afrodans-passet så satte jag mig bredvid en dam i ~50årsåldern. Hon satt och läste sin tidning, jag kollade på folket som gick förbi oss i korridoren. Helt plötsligt, out of nowhere, märker jag att tanten börjar kolla sig runt, oroligt. Jag förstår inte ett skvatt av vad hon håller på med så jag försöker ignorera det. Det blev svårt när jag sedan, i ögonvrån, såg att hon började klia sig mellan benen. HAHAHAHAHA? Jag visste inte hur jag skulle reagera. Seriöst! Någon minut senare reste jag mig upp och ställde mig vid dörren till hallen istället. Hemska bild i huvudet som vägrar försvinna nu

Kommentarer
Postat av: Mathilda

AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAH WHATTTT?!?! Mongo xD

2011-02-09 @ 22:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0