Jag vet vilken dy hon varit i.

Sitter hemma hos min madre och har skitont i min handled. Har hunnit med diverse jätteviktiga grejer och funderar på vad fan jag ska göra. Borde läsa lite makeovermani men det orkar jag inte. Börjar klockan 13.10 imorgon and I fucking love it. Hade varit nice ifall jag var hos pappa för då hade jag hunnit med att dra till gymmet och köra lite, men men

Solade idag! Är inte brun eller så, men börjar se lite mer levande ut. Lunchade på Espresso house och tog en långpromenad med M hem till mig. Där planerades det en hel del inför sommaren. Längtar som ini helskotta. Verkar som att jag kanske ska på Peace&Love trots allt. Vi får se....

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gilla gilla gilla!



Mysig dag! :)

2011-02-06 @ 23:31:02
URL: http://mathilolda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0